Monday 9 June 2014

Nha Trang (Vietnam)

Hey!

After crazy adventure in Dong Hoi we took a train to Danang and we supposed to take a bus to Hoi An which is know for its good quality cheap and fast sewing shops . Where we wanted to make dress for my wife and suit for my self. But plans changed a bit ,we were tired and exhausted , so instead that we decided to take a night bus straight to Nha Trang , where we can have some rest and recover after this marathon through Vietnam.
Train from Dong Hoi to Danang took just 5h and cost us £7 per person . The views from the train were amazing. From one side the mountains, from another the sea! I think the best option to travel through Vietnam is by train. By enjoying the views from the train and having light snack we decided that we will skip Hoi An and better to relax on the Nha Trang beach. So when we got off the train, we found one guy who was offering taxi service, tours and etc. So we told him that we need to get to the bus station and take a bus to Nha Trang , he agreed to take us to his friends travel agency for free and they offered for us to take a night sleeping bus to Nha Trang for £6 per person.

After few hours waiting in the travel agency we finally got in the bus and we were on the way to Nha Trang ! It took us about 14h to get there , but at least we could rest our legs and get some sleep. Still it was not a train so from time to time we could wake up from crazy Vietnamese driver that we had. Just after sunrise we reached Nha Trang safely. It was still cool and breezy, so we decided not to take taxi, but walk about 2km to our hotel. When we reached hotel we just wanted to have a shower and go back to bed even it was a beautiful day and the beach was just on the other side of the road. For our stay in Nha Trang we booked Hotel Thien Ma for just £5 per night . Nice and friendly place. The only problem was ants , but as we realised you can't escape from them in budget hotel, expecially if its by the seaside.

We really loved and enjoyed every bit of Nha Trang, we just had 3 day there and our hotel was just 50 meter from sea , we even didn't go to the town or went anywhere around , we spend all our time on the beach enjoying the sand and sea waives and taking evening walks by the sea side, besides all the you need it was there , shops, bars, restaurants, park and etc. Clean long beach with plenty big hotels reminded us a little bit like Miami beach in Florida occupied by Russians ! Everywhere you go you can head Russian language , menu in the restaurant was in Russian , travel agencies just in Russian and so on...So if you speak Russian I guess you wouldn't have problems in Nha Trang.
Those 3 days past so quickly, we had a good rest, recharged our batteries and there we go, full of energy, we were again on the road to little fishermen village called Mui Ne!
See you !

Love & Peace

A&R

Labas mielieji,

...O štai ir tęsiame toliau mūsų maratoną po Vietnamą. Planai buvo tokie, jog iš Dong Hoi važiuoti iki Danang su traukiniu, tada pasiimti autobusą iki Hoi An miestelio ir ten praleisti parą ar dvi, nes Hoi An miestelis garsėja savo geromis ir pigiomis siuvyklomis, todėl labai buvom susidomėję pasisiūti bent po vieną gražų apdarą;)
Planai pasisuko šiek tiek kitaip. Bet viskas nuo pradžių... Po tokių nuotykių kalnuose Dong Hoi mieste, kėlėmes 6val. ryto vis dar pavargę iš po nuotykių, susikrovėm kuprines ir į traukinių stotį. Šįkart gavome tik sėdimas vietas, bet bent jau ne medines, tad buvo pakankamai patogu ir galėjom nusnausti pusvalanduką. Šis malonumas mums kainavo apie £7/28lt žmogui. Dieną su traukiniu važiuoti labai smagu, nes Vietnamo kražtovaizdis tikrai įspūdingas. Kelionė truko 5 val. iki Danang miesto. Traukinyje permąstėme savo kelionės planus ir nusprendeme Hoi An miestelį praleisti, vien dėl to, kad buvome pervargę ir norėjom poilsio, reikėjo rinktis arba vieną miestą arba kitą, todėl pagalvojom, kad geriausia važiuoti prie jūros ir pailsėti bent porą dienų, gi jūros nebuvom matę jau visą menesį.
Atvažiavus į Danang iškart užpuolė taksistai, o mes pervargę, pirmiausia norėjom tik pavalgyti. Karštis nežmoniškas, su kuprinėm ant pecių pradėjom vaikščiot aplink ir ieškot kur užkąsti. Kad jie gaminti nemoka ir taip aišku, bet kad kavinėse visi patiekalai tik jų kalba ir nieko suprast neina, dar didesnį apmaudą sukėlė. Aplink stotį jokių normalių kavinių tik vietinių žmonių, tokio tipo kaip valgykla, kur jau maždaug viskas pagaminta ir pusę dienos stovi 35 laipsnių karštyje, tad net bandyti nesinorėjo. O dar negana to vienas žmogelis taip "prisiklijavo" su savo paslaugom, kad net neišėjo atsikratyt. Kai jau beveik sutarėme dėl kainos iki autobusų stoties, pasakė, kad važiuosime su motoroleriu. Įsivaizduojate!?!
Mes nelabai galėjome įsivaizduoti, mes dviese su tokiom kuprinėm, rankiniu bagažu ir t.t su motoroleriu, kuriuo ir taip bijau važiuoti, o po tokių nuotykių kalnuose nejaučiau viso kūno ir noro, tad net minties nebuvo lipti ant motorolerio.
Žodžiu pervargimas+alkis nekokia kombinacija, o dar kažkas nervina prie šono, tad tą momentą man jau buvo emocinė krizė, kai tiesiog norėjosi viską mesti ir skristi namo. Kam reikia tiek kankintis ir vargti jei gali sau ramiai laiką leisti namie.
Šiaip ne taip sutarėm dėl taksi, bei autobuso bilietų į kitą miestą, kurie kainavo £6/24lt žmogui. Kai jau atsidūrėme agentūroje iš kurios mus turėjo paimti naktinis autobusas iki pajūrio miesto Nha Trang, šiek tiek atsipūtėme. Radome tailandietišką kavinukę skaniai užkąsti ir vėl į kelionę.
Sustojome valandėlei ir mieste Hoi An, kuriame norėjome pasilikti, gaila neišėjo, nes tikrai buvo verta. Kelionė autobusu užtruko apie 14 val. Atvažiavę į Nha Trang, visgi neėmem taksi taupumo sumetimais kaip visada, tad iki viešbučio ėjome pėsčiomis. Pagaliau atsiradę vietoje norėjome tik vieno, kristi i patogią lovą ir pailsėti. Kadangi praleidome vieną miestelį, pajūryje galėjome praleisti net tris paras. O tas yra labai daug, palyginus su mūsų labai įtemptu maršrutu. Apsistojome Thien Ma viešbutyje. Kadangi ne pačiame miesto centre, tad mokėjome labai pigiai £5/20lt už naktį abiems, pakankamai erdviame, tvarkingame kamabryje, o jūra buvo tik už 50metrų, perėjus gatve.
Šitas miestas mus pakerėjo. Labai įspūdingas paplūdymys, su didžiulėm bangom dėl kurių Armino neišėjo išlaipint iš vandens, nes buvo tiek džiaugsmo šokinėt per jas. Labai ramu, mažai turistų ir tie patys daugiausiai rusai. Netgi valgiaraštis visur yra rusų kalba, rusiškos maisto parduotuvės, viešbučiai ir kt. Jei moki rusų, anglų kalba čia netgi nėra būtina.
Nesiblaškėm po miesto centrą, tiesiog norėjosi pailsėti ir pabūti prie jūros. Tai buvo ramios tinginio dienos su vakariniais pasivaikščiojimais pajūriu ir tiesiog mėgavimusi šia akimirka. Pasikrovę geros energijos ir pailseję ruošėmės kelionei i kitą miestą Mui Ne.
Šios beprotiškos 72val. baigėsi ir dabar vėl ramybė. Iki kito susirašymo žvejų miestelyje Mui Ne.